Sushito

Van poké bowls tot social sensation

Sushito brengt een heerlijke mix van de Japanse, Mexicaanse en Hawaïaanse keuken naar Nederland. Onze missie? Dit smaakvolle merk omtoveren tot een echte love brand op social media. Samen zorgen we ervoor dat Sushito niet alleen geliefd is in de keuken, maar ook op Instagram en TikTok.

Van offline expert naar online inspirator

Sushito wilde niet alleen groeien in hun fysieke vestigingen, maar ook online een grotere community bouwen. Wij kwamen aan boord om hun sociale media strategie te versterken en hun merk neer te zetten als dé plek voor verse, gezonde poké bowls en sushi burrito’s. 

De uitdaging

Van poké naar post, van post naar fan

Wij hebben een gerichte social media strategie ontwikkeld om Sushito's zichtbaarheid te vergroten en hun merkpositie te versterken. Dit deden we door:

  • Instagram en TikTok in te zetten voor fun, lifestyle en food content.

  • Focus op video’s en visueel aantrekkelijke content die de verse, kleurrijke gerechten van Sushito in de spotlight zet.

  • Het bouwen van een community met behulp van influencers, memes, en viral challenges.

De strategie

What’s in it for Sushito?

Dit gebeurde er in het eerste kwartaal van onze samenwerking:

  • 447.000 impressies op Instagram, een stijging van 45,9%​.

  • Sushito’s TikToks met POV’s en food trends, leveren duizenden views op. And that’s just a start. Door het team van Sushito mee te nemen in onze aanpak, groeit het kanaal doorlopend door een focus op hot trends. 

De resultaten

Creatief, strategisch en altijd on-point

Wij werken samen met het team van Sushito om de social media strategie steeds verder te finetunen. Van content creatie tot advertentiecampagnes, we denken mee en zorgen ervoor dat elke post, reel of TikTok precies goed aansluit bij de doelgroep. Of het nu gaat om inhakers, trends of dagelijkse food inspiratie – wij zorgen ervoor dat Sushito online altijd in beeld is.

Wil jij ook jouw merk viral laten gaan en bouwen aan een community die van je houdt? Let’s roll!